نوشته شده توسط : b.gholami

استفاده از عایق هایی که امروزه به عایق جایگزین ایزوگام و قیر استفاده می شود به عایق رطوبتی نانو معروف است که با استفاده از مزیت های دانش روز در مدت زمان بسیار کوتاهی طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. 

اما با توجه به حضور بسیار سریع این محصول در بازار محصولات عایق و عدم اطلاع کامل از آن، نیاز به دانش تخصصی احساس می شود تا کاربران عایق های جایگزین نانو با عناصر و مواد بیشتر آشنا شوند. در ساختار آن توسط مترجم در صلوات ب تعریف شده است.

برای استفاده از مواد نانو گرگان ، آنها را با محلول های سیمان و بتن مخلوط می کنند و از محصول به دست آمده برای آب بندی مکان هایی مانند پشت بام و توالت استفاده می شود. استفاده از این محصول به این صورت سود بسیار خوبی در افزایش سرعت اجرای پروژه و ظهور روش های مطمئن و مدرن در رابطه با موضوع آب بندی دارد.

استفاده از عایق رطوبتی

محصولات شرکت نانو مولتیزو جهت ساخت، ایزولاسیون و مقاوم سازی مخازن، عایق رطوبتی استخر، سونا و جکوزی، پشت بام، سرویس بهداشتی، آبنما، باران گیر، منهول، آسانسور انواع سقف (سیمانی، سنگی، آجری و سفالی) ) ) نواحی ساخت و ساخت و آب بندی انواع بلوک و میز و موزاییک که بهترین جایگزین اروپای امروزی برای نفت و سیمان و ایزوگام و پوشش های قدیمی می باشد.

تمامی محصولات این شرکت بر پایه رنگدانه های اکریلیک با مزایای فناوری نانو ساخته شده است که نفوذ ناپذیری عالی را در انواع سازه ها فراهم می کند. پشم سنگ آسا 





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: